Еженедельная региональная аграрная общественно-политическая газета,
г. Костанай, ул. Тәуелсіздік, д. 83, офис 620, 54-08-30, 91-78-51 kostanay-agro@mail.ru

Мы в соцсетях

Қостанай облысының 2022–2024 жылдарға арналған облыстық бюджеті туралы

28 декабря 2021 14:10 • 556 просмотров

«Қазақстан Республикасындағы жергiлiктi мемлекеттік басқару және өзiн-өзi басқару туралы» Қазақстан Республикасы Заңының 6-бабы 1-тармағының 1) тармақшасына сәйкес Қостанай облыстық мәслихаты ШЕШТІ:

1. Қостанай облысының 2022–2024 жылдарға арналған бюджеті тиісінше осы шешімнің 1, 2 және 3-қосымшаларына сәйкес, оның ішінде 2022 жылға мынадай көлемдерде бекітілсін:

1) кірістер – 352 831 316,0 мың теңге, оның iшiнде:

салықтық түсімдер бойынша – 4 969 814,0 мың теңге;

салықтық емес түсімдер бойынша – 3 084 179,0 мың теңге;

негiзгi капиталды сатудан түсетiн түсiмдер бойынша – 33 511,0 мың теңге;

трансферттер түсімі бойынша – 344 743 812,0 мың теңге;

2) шығындар – 352 831 159,0 мың теңге;

3) таза бюджеттiк кредиттеу – 4 433 666,0 мың теңге, оның iшiнде:

бюджеттік кредиттер – 12 905 196,0 мың теңге;

бюджеттiк кредиттердi өтеу – 8 471 530,0 мың теңге;

4) қаржы активтерімен операциялар бойынша сальдо – 0,0 мың теңге;

5) бюджет тапшылығы (профициті) – – 4 433 509,0 мың теңге;

6) бюджет тапшылығын қаржыландыру (профицитін пайдалану) – 4 433 509,0 мың теңге.

2. 2022 жылға арналған облыстық бюджетте облыстық маңызы бар қалалардың бюджеттерінен облыстық бюджетке бюджеттік алып қоюлар көлемі 34 058 523,0 мың теңге сомасында көзделгені ескерілсін, оның ішінде:

Қостанай қаласы – 20 922 381,0 мың теңге;

Рудный қаласы – 13 136 142,0 мың теңге.

3. 2022 жылға арналған облыстық бюджетте облыстық бюджеттен аудандар мен облыстық маңызы бар қалалардың бюджеттеріне берілетін субвенциялар көлемі 33 100 441,0 мың теңге сомасында көзделгені ескерілсін, оның ішінде:

Алтынсарин ауданына – 1 470 541,0 мың теңге;

Амангелді ауданына – 2 263 888,0 мың теңге;

Әулиекөл ауданына – 3 460 878,0 мың теңге;

Бейімбет Майлин ауданына – 884 431,0 мың теңге;

Денисов ауданына – 1 807 135,0 мың теңге;

Жангелдин ауданына – 2 328 859,0 мың теңге;

Жітіқара ауданына – 1 069 661,0 мың теңге;

Қамысты ауданына – 1 451 266,0 мың теңге;

Қарабалық ауданына – 1 958 632,0 мың теңге;

Қарасу ауданына – 1 939 072,0 мың теңге;

Қостанай ауданына – 1 575 494,0 мың теңге;

Меңдіқара ауданына – 2 125 695,0 мың теңге;

Науырзым ауданына – 1 630 570,0 мың теңге;

Сарыкөл ауданына – 1 952 685,0 мың теңге;

Ұзынкөл ауданына – 1 939 313,0 мың теңге;

Федоров ауданына – 1 916 953,0 мың теңге;

Арқалық қаласына – 2 702 066,0 мың теңге;

Лисаков қаласына – 623 302,0 мың теңге.

4. 2022 жылға арналған облыстық бюджетте республикалық бюджеттен ағымдағы нысаналы трансферттер түсімінің көзделгені ескерілсін:

1) ішкі істер органдары қызметкерлерінің лауазымдық айлықақыларын көтеруге;

2) объектілерді күзету функцияларын бәсекелес ортаға беруге;

3) арнайы мекемелер, конвой қызметі, кезекші бөлімдері мен жедел басқару орталықтары, кинологиялық бөлімшелер мен полицияның учаскелік инспекторлары қызметкерлеріне тұрғын үй төлемдеріне;

4) ішкі істер органдарының азаматтық қызметшілері санынан медициналық қызметкерлердің еңбекақысын арттыруға;

5) инвестициялық салымдар кезінде балық шаруашылығы субъектісімен келітілген шығыстар бөлігін өтеуге;

6) инвестициялық салымдар кезінде агроөнеркәсіптік кешен субъектісімен келітілген шығыстар бөлігін өтеуге;

7) агроөнеркәсіптік кешен субъектілері қарыздарын кепілдендіру және сақтандыру шеңберінде субсидиялауға;

8) агроөнеркәсіптік кешен субъектілерін қаржылық сауықтыру бойынша бағыт шеңберінде кредиттік және лизингтік міндеттемелер бойынша пайыздық ставкасын субсидиялауға;

9) ауыл шаруашылығы жануарлары, техника және технологиялық құрылғылар сатып алуға кредиттеу, сондай-ақ лизингі кезінде сыйақы беру ставкаларын субсидиялауға;

10) саны экономикалық зияндылық шегінен және карантиндік нысандардан жоғары зиян және аса қауіпті организмдерден өңдеуге арналған пестицидтер, биоагенттер (энтомафагтар) бағасын субсидиялауға;

11) мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмек төлеуге;

12) үкіметтік емес ұйымдарда мемлекеттік әлеуметтік тапсырысты орналастыруға;

13) Қазақстан Республикасындағы мүгедектердің құқықтарын қамтамасыз ету және өмір сапасын жақсартуға;

14) кохлеарлық импланттарға арналған тіл процессорларын ауыстыру және орнату бойынша қызметтерге;

15) нәтижелі жұмыспен қамтуды дамытуға;

16) мемлекеттік ұйымдар – стационарлық және жартылай стационарлық үлгідегі медициналық-әлеуметтік мекемелер, үй қызмет көрсету, уақытша болу, ұйымдары, халықты жұмыспен қамту орталықтары қызметкерлерінің жалақысын арттыруға;

17) мемлекеттік бюджет қаражаты есебінен ұсталатын азаматтық қызметкерлер, ұйымдардың, қазыналық кәсіпорындар қызметкерлерінің бөлек санаттарының жалақысын арттыруға;

18) мектепке дейінгі білім беру ұйымдары педагогтарының еңбекақысын арттыруға;

19) мектепке дейінгі білім берудің мемлекеттік ұйымдарының дене шынықтыру педагогтарына сабақтан тыс іс-шаралар өткізу үшін қосымша ақы төлеуге;

20) мектепке дейінгі білім берудің мемлекеттік ұйымдары педагогтарына біліктілік санаты үшін қосымша ақы төлеуге;

21) үш жастан алты жасқа дейінгі балаларды мектепке дейінгі тәрбие және оқытумен қамтуды қамтамасыз етуге;

22) мектепке дейінгі білім беру ұйымдарының медициналық қызметкерлерінің еңбек төлемін арттыруға;

23) орта білім беретін мемлекеттік ұйымдарда жан басына шаққандағы қаржыландыруға;

24) ересектерге арналған қосымша білім беру ұйымдарын қоспағанда, мемлекеттік білім беру ұйымдары педагогтарының еңбекақысын арттыруға;

25) ересектерге арналған қосымша білім беру ұйымдарын қоспағанда, мемлекеттік білім беру ұйымдары педагогтарының біліктілік санаты үшін қосымша ақы төлеуге;

26) орта білім беретін мемлекеттік ұйымдардың дене шынықтыру педагогтарына сабақтан тыс іс-шараларды өткізу үшін қосымша ақы төлеуге;

27) орта білім беретін мемлекеттік ұйымдардың әдістемелік орталықтардың (кабинеттердің) әдіскерлеріне магистр деңгейі үшін қосымша ақы төлеуге;

28) ересектерге арналған қосымша білім беру ұйымдарын қоспағанда, мемлекеттік білім беру ұйымдарының медициналық қызметкерлерінің еңбекақысын арттыруға;

29) техникалық және кәсіптік, ортадан кейінгі білім берудің білім алушылардың мемлекеттік стипендия өлшемін арттыруға;

30) техникалық және кәсіптік, ортадан кейінгі білім берудің мемлекеттік ұйымдарының дене шынықтыру педагогтарына сабақтан тыс іс-шаралар өткізу үшін қосымша ақы төлеуге;

31) техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру мемлекеттік ұйымдардың педагогтарына жалақы арттыруға;

32) техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру мемлекеттік ұйымдардың педагогтарына біліктілік санаты үшін қосымша ақы төлеуге;

33) техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру мемлекеттік ұйымдарының медициналық қызметкерлерінің еңбекақысын арттыруға;

34) көпбалалы және аз қамтылған балаларға жоғары білім беру мамандарын дайындау үшін мемлекеттік білім беру тапсырысын орналастыруға;

35) сот шешімі негізінде жүзеге асырылатын медициналық ұйымдардың жыныстық құмарлықты төмендедетін іс-шараларды өткізуге;

36) қаржылық лизинг шартымен сатып алынған санитарлық көлік бойынша лизингтік төлемдерді өтеуге;

37) вакциналар мен басқа иммунобиологиялық дәрі-дәрмектер сатып алуға;

38) саламатты өмір салтын насихаттауға;

39) ЖИТС-тің алдын алу және онымен күрес бойынша іс-шараларды іске асыруға;

40) жергілікті атқарушы органдардың денсаулық сақтау саласындағы ұйымдар қызметкерлерінің еңбекақысын арттыруға;

41) тергеу изоляторлары мен қылмыстық-атқару жүйесінде ұсталатын тұлғаларға медициналық көмек көрсетуге;

42) мәдениет және архив мекемелерінің мемлекеттік ұйымдарының мәдениет ұйымдарында және архив мекемелерінде басқару және негізгі персогалға ерекше еңбек жағдайлары үшін лауазымдық еңбекақыға қосымша ақы орнатуға;

43) дене шынықтыру және спорт саласындағы мемлекеттік ұйымдардың медициналық қызметкерлерінің жалақысын арттыруға;

44) дене шынықтыру және спорт саласындағы орта және қосымша білім беру мемлекеттік ұйымдары педагогтарының еңбекақысын арттыруға;

45) кәсіпкерлік субъектілерінің санитарлық-гигиеналық орындарын күтіп ұстауға арналған шығыстарының бөлігін субсидиялауға;

46) «Ауыл – Ел бесігі» жобасы шеңберінде ауылдық елді мекендерде әлеуметтік және инженерлік инфрақұрылым бойынша іс-шараларды іске асыруға;

47) Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2019 жылғы 24 желтоқсандағы №968 «Бизнестің жол картасы-2025» бизнесті қолдау мен дамытудың мемлекеттік бағдарламасын бекіту туралы» қаулысымен бекітілген «Бизнестің жол картасы-2025» бизнесті қолдау мен дамытудың мемлекеттік бағдарламасы шеңберінде жаңа бизнес-идеяларды іске асыру үшін жас кәсіпкерлерге мемлекеттік гранттар беруге;

48) көлік инфрақұрылымының басым жобаларын қаржыландыруға;

49) аудандық маңызы бар қалалар, ауылдар, кенттер, ауылдық округтер әкімдерінің сайлауларын қамтамасыз ету және өткізуге.

Осы тармақтың 2), 11), 12) 13), 15), 16), 17), 42), 46) және 48) тармақшаларында көзделген трансферттерді бөлу Қостанай облысы әкімдігі қаулысының негізінде жүзеге асырылады.

5. 2022 жылға арналған облыстық бюджетте облыстық бюджеттен республикалық бюджетке 9 413 418,0 мың теңге сомасында қайтарудың көзделгені ескерілсін.

6. 2022 жылға арналған облыстық бюджетте Қазақстан Республикасының Ұлттық қорынан ағымдағы нысаналы трансферттер түсімінің көзделгені ескерілсін, «Ауыл-Ел бесігі» жобасы шеңберінде ауылдық елдi мекендердегі әлеуметтік және инженерлік инфрақұрылым бойынша іс-шараларды іске асыруға.

Көрсетілген трансферттің сомаларын бөлу Қостанай облысы әкімдігі қаулысының негізінде жүзеге асырылады.

7. 2022 жылға арналған облыстық бюджетте мамандарды әлеуметтік қолдау шараларын іске асыру үшін республикалық бюджеттен жергілікті атқарушы органдарға кредиттер сомалары түсімінің көзделгені ескерілсін.

Көрсетілген кредит сомасын бөлу Қостанай облысы әкімдігі қаулысының негізінде жүзеге асырылады.

8. 2022 жылға арналған облыстық бюджетте республикалық бюджеттен келесілерге нысаналы трансферттер түсімі көзделгені ескерілсін:

1) ауылдық елді мекендерде Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2019 жылғы 31 желтоқсандағы №1054 «Тұрғын үй-коммуналдық дамудың 2020–2025 жылдарға арналған «Нұрлы жер» мемлекеттік бағдарламасын (бұдан әрі – «2020–2025 жылдарға арналған «Нұрлы жер» бағдарламасы) бекіту туралы» қаулысымен бекітілген Тұрғын үй-коммуналдық дамудың 2020–2025 жылдарға арналған «Нұрлы жер» мемлекеттік бағдарламасының шеңберінде сумен қамтамасыз ету және су бұру жүйесін дамытуға;

2) Қазақстан Республикасы Үкіметінің №990 «Өңірлерді дамытудың 2020–2025 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасын бекіту туралы» (бұдан әрі – Өңірлерді дамытудың 2020–2025 жылдарға арналған бағдарламасы) 2019 жылғы 27 желтоқсандағы қаулысымен бекітілген Өңірлерді дамытудың 2025 жылға дейінгі мемлекеттік бағдарламасы шеңберінде «Ауыл – Ел бесігі» жобасы аясында ауылдық елді мекендерде әлеуметтік және инженерлік инфрақұрылымды дамытуға;

Көрсетілген трансферттерді бөлу Қостанай облысы әкімдігі қаулысының негізінде жүзеге асырылады.

9. 2022 жылға арналған облыстық бюджетте Ұлттық қордан келесілерге нысаналы трансферттер көзделгені ескерілсін:

1) «2020–2025 жылдарға арналған «Нұрлы жер» бағдарламасы шеңберінде коммуналдық тұрғын үй қорының тұрғын үй салу және (немесе) қайта жаңғыртуға (халықтың әлеуметтік осал топтары үшін);

2) «2020–2025 жылдарға арналған «Нұрлы жер» бағдарламасы шеңберінде инженерлік-коммуникациялық инфрақұрылымды дамыту және (немесе) жайластыруға;

3) «2020–2025 жылдарға арналған «Нұрлы жер» бағдарламасы шеңберінде сумен жабдықтау және су бұру жүйелерін дамытуға;

4) «2020–2025 жылдарға арналған «Нұрлы жер» бағдарламасы шеңберінде ауылдық елді мекендерде сумен жабдықтау және су бұру жүйелерін дамытуға;

5) газ-көліктік жүйесін дамытуға;

6) көлік инфрақұрылымын дамытуға;

7) Өңірлерді дамытудың 2020–2025 жылдарға арналған бағдарламасы шеңберінде шағын және моноқалаларда бюджеттік инвестициялық жобаларды іске асыруға;

8) Өңірлерді дамытудың 2020–2025 жылдарға арналған бағдарламасы аясында «Ауыл-Ел бесігі» жобасы шеңберінде ауылдық елді мекендердегі әлеуметтік және инженерлік инфрақұрылымды дамытуға.

Көрсетілген трансферттерді бөлу Қостанай облысы әкімдігі қаулысының негізінде жүзеге асырылады.

10. 2022 жылға арналған облыстық бюджетте аудандық (қалалық) бюджеттерден облыстық бюджеттің шығындарын өтеуге 62 367 579,0 мың теңге сомасында трансферттер түсімінің көзделгені ескерілсін.

11. Аудандық (облыстық маңызы бар қалалардың) бюджеттерге 2022 жылға арналған салық түсімдерін бөлу нормативтері мынадай мөлшерде белгіленсін:

1) ірі кәсіпкерлік субъектілерінен және мұнай секторы ұйымдарынан түсетін түсімдерді қоспағанда, заңды тұлғалардан алынатын корпоративтік табыс салығы бойынша 100% мөлшерінде;

2) төлем көзінен салық салынатын табыстардан ұсталатын жеке табыс салығы бойынша 100% мөлшерінде;

3) төлем көзінен салық салынбайтын табыстардан ұсталатын жеке табыс салығы бойынша 100% мөлшерінде;

4) төлем көзінен салық салынбайтын шетелдік азаматтардың табыстарынан ұсталатын жеке табыс салығы бойынша 100% мөлшерінде;

5) әлеуметтік салық бойынша 100% мөлшерінде.

12. Қостанай облысының жергілікті атқарушы органының 2022 жылға арналған резерві 136 839,0 мың теңге сомасында бекітілсін.

13. 2022 жылғы 31 желтоқсанға Қостанай облысының жергілікті атқарушы органының борыш лимиті 92 254 780,3 мың теңге мөлшерінде белгіленсін.

14. 2022 жылға арналған облыстық бюджетті атқару процесінде секвестрлеуге жатпайтын бюджеттік бағдарламалардың тізбесі осы шешімнің 4-қосымшасына сәйкес бекітілсін.

15. Осы шешім 2022 жылғы 1 қаңтардан бастап қолданысқа енгізіледі.

Зарегистрировано в реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под №25799 от 15 декабря 2021 года.

Неофициальная публикация, полный текст официальной публикации размещен в Эталонном контрольном банке
нормативных правовых актов РК в электронном виде http://zan.gov.kz/

Об областном бюджете Костанайской области на 2022–2024 годы

В соответствии с подпунктом 1) пункта 1 статьи 6 Закона Республики Казахстан «О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан», Костанайский областной маслихат РЕШИЛ:

1. Утвердить бюджет Костанайской области на 2022–2024 годы согласно приложениям 1, 2 и 3 к настоящему решению соответственно, в том числе на 2022 год в следующих объемах:

1) доходы – 352 831 316,0 тысяч тенге, в том числе по:

налоговым поступлениям – 4 969 814,0 тысяч тенге;

неналоговым поступлениям – 3 084 179,0 тысяч тенге;

поступления от продажи основного капитала – 33 511,0 тысяч тенге;

поступлениям трансфертов – 344 743 812,0 тысяч тенге;

2) затраты – 352 831 159,0 тысяч тенге;

3) чистое бюджетное кредитование – 4 433 666,0 тысяч тенге, в том числе:

бюджетные кредиты – 12 905 196,0 тысяч тенге;

погашение бюджетных кредитов – 8 471 530,0 тысяч тенге;

4) сальдо по операциям с финансовыми активами – 0,0 тысяч тенге;

5) дефицит (профицит) бюджета – – 4 433 509,0 тысяч тенге;

6) финансирование дефицита (использование профицита) бюджета – 4 433 509,0 тысяч тенге.

2. Учесть, что в областном бюджете на 2022 год предусмотрены объемы бюджетных изъятий из бюджетов городов областного значения в областной бюджет в сумме 34 058 523,0 тысячи тенге, в том числе:

города Костаная – 20 922 381,0 тысяча тенге;

города Рудного – 13 136 142,0 тысячи тенге.

3. Учесть, что в областном бюджете на 2022 год предусмотрены объемы субвенций, передаваемых из областного бюджета в бюджеты районов и городов областного значения, в сумме 33 100 441,0 тысяча тенге, в том числе:

Алтынсаринского района – 1 470 541,0 тысяча тенге;

Амангельдинского района – 2 263 888,0 тысяч тенге;

Аулиекольского района – 3 460 878,0 тысяч тенге;

района Беимбета Майлина – 884 431,0 тысяча тенге;

Денисовского района – 1 807 135,0 тысяч тенге;

Джангельдинского района – 2 328 859,0 тысяч тенге;

Житикаринского района – 1 069 661,0 тысяча тенге;

Камыстинского района – 1 451 266,0 тысяч тенге;

Карабалыкского района – 1 958 632,0 тысячи тенге;

Карасуского района – 1 939 072,0 тысячи тенге;

Костанайского района – 1 575 494,0 тысячи тенге;

Мендыкаринского района – 2 125 695,0 тысяч тенге;

Наурзумского района – 1 630 570,0 тысяч тенге;

Сарыкольского района – 1 952 685,0 тысяч тенге;

Узункольского района – 1 939 313,0 тысяч тенге;

Федоровского района – 1 916 953,0 тысячи тенге;

города Аркалыка – 2 702 066,0 тысяч тенге;

города Лисаковска – 623 302,0 тысячи тенге.

4. Учесть, что в областном бюджете на 2022 год предусмотрено поступление целевых текущих трансфертов из республиканского бюджета, на:

1) повышение должностных окладов сотрудников органов внутренних дел;

2) передачу функций охраны объектов в конкурентную среду;

3) жилищные выплаты сотрудникам специальных учреждений, конвойной службы, дежурных частей и центров оперативного управления, кинологических подразделений и помощникам участковых инспекторов полиции;

4) повышение заработной платы медицинских работников из числа гражданских служащих органов внутренних дел;

5) возмещение части расходов, понесенных субъектом рыбного хозяйства, при инвестиционных вложениях;

6) возмещение части расходов, понесенных субъектом агропромышленного комплекса, при инвестиционных вложениях;

7) субсидирование в рамках гарантирования и страхования займов субъектов агропромышленного комплекса;

8) субсидирование процентной ставки по кредитным и лизинговым обязательствам в рамках направления по финансовому оздоровлению субъектов агропромышленного комплекса;

9) субсидирование ставок вознаграждения при кредитовании, а также лизинге на приобретение сельскохозяйственных животных, техники и технологического оборудования;

10) субсидирование стоимости пестицидов, биоагентов (энтомофагов), предназначенных для проведения обработки против вредных и особо опасных вредных организмов с численностью выше экономического порога вредоносности и карантинных объектов;

11) выплату государственной адресной социальной помощи;

12) размещение государственного социального заказа в неправительственных организациях;

13) обеспечение прав и улучшение качества жизни инвалидов в Республике Казахстан;

14) услуги по замене и настройке речевых процессоров к кохлеарным имплантам;

15) развитие продуктивной занятости;

16) повышение заработной платы работников государственных организаций: медико-социальных учреждений стационарного и полустационарного типов, организаций надомного обслуживания, временного пребывания, центров занятости населения;

17) повышение заработной платы отдельных категорий гражданских служащих, работников организаций, содержащихся за счет средств государственного бюджета, работников казенных предприятий;

18) увеличение оплаты труда педагогов организаций дошкольного образования;

19) доплату за проведение внеурочных мероприятий педагогам физической культуры государственных организаций дошкольного образования;

20) доплату за квалификационную категорию педагогам государственных организаций дошкольного образования;

21) обеспечение охвата дошкольным воспитанием и обучением детей от трех до шести лет;

22) увеличение оплаты труда медицинских работников организаций дошкольного образования;

23) реализацию подушевого финансирования в государственных организациях среднего образования;

24) увеличение оплаты труда педагогов государственных организаций образования, за исключением организаций дополнительного образования для взрослых;

25) доплату за квалификационную категорию педагогам государственных организаций образования, за исключением организаций дополнительного образования для взрослых;

26) доплату за проведение внеурочных мероприятий педагогам физической культуры государственных организаций среднего образования;

27) доплату за степень магистра методистам методических центров (кабинетов) государственных организаций среднего образования;

28) увеличение оплаты труда медицинских работников государственных организаций образования, за исключением организаций дополнительного образования для взрослых;

29) увеличение размера государственной стипендии обучающихся в организациях технического и профессионального, послесреднего образования;

30) доплату за проведение внеурочных мероприятий педагогам физической культуры государственных организаций технического и профессионального, послесреднего образования;

31) увеличение оплаты труда педагогов государственных организаций технического и профессионального, послесреднего образования;

32) доплату за квалификационную категорию педагогам государственных организаций технического и профессионального, послесреднего образования;

33) увеличение оплаты труда медицинских работников в государственных организациях технического и профессионального, послесреднего образования;

34) размещение государственного образовательного заказа на подготовку специалистов с высшим образованием для детей из многодетных и малообеспеченных семей;

35) проведение медицинской организацией мероприятий, снижающих половое влечение, осуществляемых на основании решения суда;

36) возмещение лизинговых платежей по санитарному транспорту, приобретенному на условиях финансового лизинга;

37) закуп вакцин и других иммунобиологических препаратов;

38) пропаганду здорового образа жизни;

39) реализацию мероприятий по профилактике и борьбе со СПИД;

40) повышение заработной платы работников организаций в области здравоохранения местных исполнительных органов;

41) оказание медицинской помощи лицам, содержащимся в следственных изоляторах и учреждениях уголовно-исполнительной системы;

42) установление доплат к должностному окладу за особые условия труда в организациях культуры и архивных учреждениях управленческому и основному персоналу государственных организаций культуры и архивных учреждений;

43) увеличение оплаты труда медицинских работников государственных организаций в сфере физической культуры и спорта;

44) увеличение оплаты труда педагогов государственных организаций среднего и дополнительного образования в сфере физической культуры и спорта;

45) субсидирование части затрат субъектов предпринимательства на содержание санитарно-гигиенических узлов;

46) реализацию мероприятий по социальной и инженерной инфраструктуре в сельских населенных пунктах в рамках проекта «Ауыл-Ел бесігі»;

47) предоставление государственных грантов молодым предпринимателям для реализации новых бизнес-идей в рамках Государственной программы поддержки и развития бизнеса «Дорожная карта бизнеса-2025», утвержденной постановлением Правительства Республики Казахстан от 24 декабря 2019 года №968 «Об утверждении Государственной программы поддержки и развития бизнеса «Дорожная карта бизнеса-2025»;

48) финансирование приоритетных проектов транспортной инфраструктуры;

49) обеспечение и проведение выборов акимов городов районного значения, сел, поселков, сельских округов.

Распределение трансфертов, предусмотренных подпунктами 2), 11), 12), 13), 15), 16), 17), 42), 46) и 48) настоящего пункта, осуществляется на основании постановления акимата Костанайской области.

5. Учесть, что в областном бюджете на 2022 год предусмотрен возврат из областного бюджета в республиканский бюджет в сумме 9 413 418,0 тысяч тенге.

6. Учесть, что в областном бюджете на 2022 год предусмотрено поступление целевых текущих трансфертов из Национального фонда Республики Казахстан, на реализацию мероприятий по социальной и инженерной инфраструктуре в сельских населенных пунктах в рамках проекта «Ауыл-Ел бесігі».

Распределение сумм указанного трансферта осуществляется на основании постановления акимата Костанайской области.

7. Учесть, что в областном бюджете на 2022 год предусмотрено поступление сумм кредитов местным исполнительным органам из республиканского бюджета для реализации мер социальной поддержки специалистов.

Распределение сумм указанного кредита осуществляется на основании постановления акимата Костанайской области.

8. Учесть, что в областном бюджете на 2022 год предусмотрено поступление целевых трансфертов из республиканского бюджета, на:

1) развитие системы водоснабжения и водоотведения в сельских населенных пунктах в рамках Государственной программы жилищно-коммунального развития «Нұрлы жер» на 2020–2025 годы, утвержденной постановлением Правительства Республики Казахстан от 31 декабря 2019 года №1054 «Об утверждении Государственной программы жилищно-коммунального развития «Нұрлы жер» на 2020–2025 годы» (далее – Программа «Нұрлы жер» на 2020–2025 годы);

2) на развитие социальной и инженерной инфраструктуры в сельских населенных пунктах в рамках проекта «Ауыл – Ел бесігі» в рамках Государственной программы развития регионов до 2025 года, утвержденной постановлением Правительства Республики Казахстан от 27 декабря 2019 года №990 «Об утверждении Государственной программы развития регионов на 2020–2025 годы» (далее – Программа развития регионов на 2020–2025 годы).

Распределение указанных трансфертов осуществляется на основании постановления акимата Костанайской области.

9. Учесть, что в областном бюджете на 2022 год предусмотрено поступление целевых трансфертов из Национального фонда, на:

1) на строительство и (или) реконструкцию жилья коммунального жилищного фонда в рамках Программы «Нұрлы жер» на 2020–2025 годы (для социально уязвимых слоев населения);

Информация

Информация

2) развитие и (или) обустройство инженерно-коммуникационной инфраструктуры в рамках Программы «Нұрлы жер» на 2020–2025 годы;

3) развитие системы водоснабжения и водоотведения в рамках Программы «Нұрлы жер» на 2020–2025 годы;

4) развитие системы водоснабжения и водоотведения в сельских населенных пунктах в рамках Программы «Нұрлы жер» на 2020–2025 годы;

5) развитие газотранспортной системы;

6) развитие транспортной инфраструктуры;

7) реализацию бюджетных инвестиционных проектов в малых и моногородах в рамках Программы развития регионов на 2020–2025 годы;

8) развитие социальной и инженерной инфраструктуры в сельских населенных пунктах в рамках проекта «Ауыл-Ел бесігі» в рамках Программы развития регионов на 2020–2025 годы.

Распределение указанных трансфертов осуществляется на основании постановления акимата Костанайской области.

10. Учесть, что в областном бюджете на 2022 год предусмотрены поступления трансфертов из районных (городских) бюджетов на компенсацию потерь областного бюджета в сумме 62 367 579,0 тысяч тенге.

11. Установить на 2022 год нормативы распределения поступлений налогов в районные (городов областного значения) бюджеты в следующих размерах:

1) по корпоративному подоходному налогу с юридических лиц, за исключением поступлений от субъектов крупного предпринимательства и организаций нефтяного сектора в размере 100%;

2) по индивидуальному подоходному налогу с доходов, облагаемых у источника выплаты в размере 100%;

3) по индивидуальному подоходному налогу с доходов, не облагаемых у источника выплаты в размере 100%;

4) по индивидуальному подоходному налогу с доходов иностранных граждан, не облагаемых у источника выплаты в размере 100%;

5) по социальному налогу в размере 100%.

12. Утвердить резерв местного исполнительного органа Костанайской области на 2022 год в сумме 136 839,0 тысяч тенге.

13. Установить лимит долга местного исполнительного органа Костанайской области на 31 декабря 2022 года в размере 92 254 780,3 тысячи тенге.

14. Утвердить перечень бюджетных программ, не подлежащих секвестру в процессе исполнения областного бюджета на 2022 год, согласно приложению 4 к настоящему решению.

15. Настоящее решение вводится в действие с 1 января 2022 года.